Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Ένας ζωντανός... Άτλας!

Ένας ζωντανός... Άτλας!Ινδός έχει εμμονή με τα ρεκόρ

Ο 70χρονος Guinness Rishi από την Ινδία ήθελε να πετύχει αυτό ακριβώς που λέει και το όνομά του: τα ρεκόρ Γκίνες. Και ήθελε να κατακτήσει ο ίδιος το ρεκόρ για τα περισσότερα τατουάζ «χτυπώντας» ασταμάτητα σημαίες χωρών, χάρτες, μινιατούρες σημαιών και άλλα!

Η σύζυγός του κατάφερε να τον πείσει να σταματήσει να «σημαδεύει» το σώμα του επιμένοντας πως κανείς άλλος δεν θα θέλει να σπάσει το ρεκόρ του με 220 σημαίες από το 2009.

Ο Γκίνες- που άλλαξε το όνομά του πριν από πέντε χρόνια λόγω της εμμονής του με τα ρεκόρ- δήλωσε: «Έσπασα το ίδιο μου το ρεκόρ και περιμένω την απόφαση των κριτών για να αναγνωριστεί το νέο μου επίτευγμα».

Τα 22 του ρεκόρ περιλαμβάνουν τη μεγαλύτερη διαθήκη στον κόσμο- 489 σελίδες-, τη διανομή πίτσας στη μεγαλύτερη απόσταση- από το Νέο Δελχί στο Σαν Φρανσίσκο- και φυσικά τα περισσότερα τατουάζ.

Η σύζυγός του Bimla πάντως έχει τόσο οργιστεί με την ανάγκη του Γκίνες να τραβά την προσοχή που αρνείται να βγει για ψώνια μαζί του ή να κυκλοφορήσει μαζί του δημόσια. Σαμπόταρε δε την απόπειρά του για το ρεκόρ χειρότερης επίδοσης υποψηφίου στις εκλογές υποσχόμενη να τον ψηφίσει!

«Θέλω να με θυμούνται όταν πεθάνω», λέει ο Guinness εξηγώντας την εμμονή του. «Αλλά η γυναίκα μου έχει θυμώσει για τα τατουάζ μου και απειλεί να με αφήσει. Δεν έχω τελειώσει ακόμα και απλά ψάχνω για το επόμενο ρεκόρ που μπορώ να κατακτήσω», πρόσθεσε.

Τα υπόλοιπα ρεκόρ του Rishi συμπεριλαμβάνουν την υιοθεσία του μεγαλύτερου ανθρώπου- ο Γκίνες ανέλαβε τη νομική κηδεμονία του 61χρονου γαμπρού του- και την κατασκευή του μεγαλύτερου πύργου από κύβους ζάχαρης που έφτανε τα 162 εκατοστά.

Το πιο απίστευτο από όλα είναι που έβγαλε με χειρουργείο όλα του τα δόντια για να χωρέσει 750 καλαμάκια- και να σπάσει το ρεκόρ!

«Ο κόσμος με αποκαλεί τρελό αλλά δεν με νοιάζει», δηλώνει.

«Όνειρό μου είναι να γυρίσω τον κόσμο πολλές φορές. Θέλω τα παιδιά των χωρών αυτών να με ρωτάνε πού είναι η σημαία της χώρας τους πάνω στο σώμα μου, να την εντοπίζουν και στη διαδικασία αυτή να μαθαίνουν για τη χώρα μου και άλλες χώρες».

Για το λόγο αυτό ο Γκίνες θα δωρίσει το σώμα του στο μουσείο «Ripley’s Believe It Or Not» για να το διατηρήσουν και να το εκθέσουν!

Το αν η περιπέτειά του με τα τατουάζ έχει ολοκληρωθεί είναι δύσκολο να ειπωθεί καθώς υπάρχει ακόμα το ρεκόρ των περισσότερων ταυτόχρονων τατουάζ. Το κατέχει ένας Αμερικανός που το 1996 έκανε ταυτόχρονα 22 τατουάζ. Ο Γκίνες το έσπασε πέρσι κάνοντας ταυτόχρονα 25 αλλά δεν γνώριζε τους κανονισμούς και δε βιντεοσκόπησε τη διαδικασία.

Κι ενώ όλο το σώμα του είναι καλυμμένο με τατουάζ, η πλάτη του παραμένει «καθαρή». «Τη φυλάω για ένα ονειρεμένο πρότζεκτ», εξομολογείται, «θα γίνει σημείο δόξας των καλλιτεχνών τατουάζ. Θα έχω όλα τα ονόματά τους και τα επιτεύγματά τους στην πλάτη μου».


Πηγή


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου