Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Ελενα Παπαβασιλείου: sexy φωτογράφιση Nitro

Η Ελενα Παπαβασιλείου έκανε το καλύτερο δώρο στον ανδρικό πληθισμό, με μια άκρως sexy φωτογράφιση για το περιοδικό Νitro.
Η sexy Ελενα Παπαβασιλείου δήλωσε: «Μπορώ να είμαι ταυτόχρονα πολλά πράγματα και όχι μόνο η εικόνα μου. Αν σας βολεύει να με βλέπετε απλά ως μια σέξι ξανθιά, κάντε το»
«Τη μεγαλύτερη αμφισβήτηση την έχω γνωρίσει σε αυτή τη δουλειά, όπου πρέπει μονίμως να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Ότι μπορώ να είμαι ταυτόχρονα πολλά πράγματα και όχι απλά η εικόνα μου. Ε λοιπόν, βαρέθηκα. Αν σας βολεύει να με βλέπετε απλά ως μια σέξι ξανθιά, κάντε το» είπε επίσης η sexy Ελενα Παπαβασιλείου.
Δείτε τις sexy φωτογραφίες από τη φωτογράφιση της Ελενας Παπαβασιλείου για το περιοδικό Nitro:

elenapapav1papav3papavasileioupapavasileiou2papavasileiou4papavasileiou5papavasileiou6papavasilioupapavasiliou1papavasileiou1

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου