Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Ο «αιωρούμενος» σιδηρόδρομος της Σκωτίας

Ο «αιωρούμενος» σιδηρόδρομος της ΣκωτίαςΤο «Railplane» του 1930 δεν υλοποιήθηκε ποτέ

 

Σκόπευε να αναπτύξει τη καλύτερη βρετανική εφεύρεση και να φέρει την επανάσταση στο χώρο των μαζικών μεταφορών, όπως ακριβώς είχε κάνει ο σιδηρόδρομος πριν από έναν αιώνα.

Οι παρακάτω φωτογραφίες παρουσιάζουν τη δοκιμαστική βάση που είχε κτιστεί στη Γλασκώβη το 1930, όταν ο εφευρέτης George Bennie πίστευε ότι το «Railplane» θα παρέχει άνετα, σταθερά και άκαπνα ταξίδια, με ταχύτητα 190 χμ/ώ.

Ωστόσο, το «ταξίδι» του Railplane τελείωσε άδοξα, καθώς ο άνθρωπος που αφιέρωσε 20 χρόνια της ζωής του στην ανάπτυξή του, χρεοκόπησε και δεν είδε ποτέ το έργο του να τελειοποιείται.

Το Railplane λειτουργούσε με δύο έλικες – έναν μπροστά και έναν πίσω – οι οποίοι τροφοδοτούνταν είτε με βενζίνη είτε με ηλεκτρική ενέργεια. Ένα σύστημα πέδησης στη κορυφή του οχήματος ο διατηρούσε σταθερό στους σταθμούς, ενώ οι έλικες μπορούσαν να αντιστραφούν.

Στις 8 Ιουλίου 1930, δημοσιογράφοι και ειδικοί προσκεκλημένοι κλήθηκαν να ταξιδέψουν με το Railplane, σε μία δοκιμαστική βόλτα. Οι περισσότεροι έμειναν εντυπωσιασμένοι και συμφώνησαν με τη περαιτέρω ανάπτυξη του, η οποία ωστόσο δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

Δείτε φωτογραφίες:



Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου