Το ολοκαίνουργιο Outlander που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης
2012 πρόκειται να αποκτήσει και υβριδική έκδοση μέσα στο 2012.
Όπως έκανε γνωστό η Mitsubishi, το υβριδικό Outlander θα έχει ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, βασισμένο στην τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας και στην εκτενή τεχνογνωσία της στον τομέα της τετρακίνησης (4-Wheel-Drive).
Μένοντας στο τελευταίο, το Outlander Plug-in Hybrid θα είναι το πρώτο ηλεκτροϋβριδικό αυτοκίνητο με μόνιμη τετρακίνηση.
Το υβριδικό σύστημα θα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός κι έναν στον πίσω άξονα και ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα που θα δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς ή θα παίζει το ρόλο γεννήτριας.
Τον ίδιο ρόλο θα παίζουν οι ηλεκτροκινητήρες κατά το φρενάρισμα, ανακτώντας ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα εξής οδηγικά προγράμματα:
Pure: Κίνηση αποκλειστικά με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με αυτονομία μπαταρίας έως και 50 km.
Series: Κίνηση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και τον βενζινοκινητήρα να λειτουργεί ως γεννήτρια.
Parallel: Κίνηση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με την παράλληλη συμβολή του κινητήρα βενζίνης.
Τοποθετημένο στο νέο Outlander, το σύστημα Plug-in Hybrid της Mitsubishi θα προσφέρει μεγάλη αυτονομία και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, παρόμοιες με του Concept PX-MiEV II: πάνω από 800 km και στόχο σε εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/km.
Το υβριδικό Outlander θα πωλείται αρχικά στην Ιαπωνία, και θα ακολουθήσει η Ευρώπη το 2013.
Πηγή
Όπως έκανε γνωστό η Mitsubishi, το υβριδικό Outlander θα έχει ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, βασισμένο στην τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας και στην εκτενή τεχνογνωσία της στον τομέα της τετρακίνησης (4-Wheel-Drive).
Μένοντας στο τελευταίο, το Outlander Plug-in Hybrid θα είναι το πρώτο ηλεκτροϋβριδικό αυτοκίνητο με μόνιμη τετρακίνηση.
Το υβριδικό σύστημα θα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός κι έναν στον πίσω άξονα και ένα 2λιτρο βενζινοκινητήρα που θα δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς ή θα παίζει το ρόλο γεννήτριας.
Τον ίδιο ρόλο θα παίζουν οι ηλεκτροκινητήρες κατά το φρενάρισμα, ανακτώντας ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα εξής οδηγικά προγράμματα:
Pure: Κίνηση αποκλειστικά με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με αυτονομία μπαταρίας έως και 50 km.
Series: Κίνηση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και τον βενζινοκινητήρα να λειτουργεί ως γεννήτρια.
Parallel: Κίνηση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με την παράλληλη συμβολή του κινητήρα βενζίνης.
Τοποθετημένο στο νέο Outlander, το σύστημα Plug-in Hybrid της Mitsubishi θα προσφέρει μεγάλη αυτονομία και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, παρόμοιες με του Concept PX-MiEV II: πάνω από 800 km και στόχο σε εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/km.
Το υβριδικό Outlander θα πωλείται αρχικά στην Ιαπωνία, και θα ακολουθήσει η Ευρώπη το 2013.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου