Η διοίκηση του Facebook έχει θέσει ως προτεραιότητα αυτό τον καιρό την
αλλαγή της υποδομής στη λειτουργία της αναζήτησης. Ο λόγος, βέβαια, δεν
είναι άλλος από τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, κάτι που
αναμένεται να μεταφραστεί σε περισσότερα έσοδα για την εταιρεία.
Είναι γεγονός ότι το εργαλείο αναζήτησης του Facebook δεν αποτελεί και την πλέον αποτελεσματική ή αξιόπιστη λύση. Η αναζήτηση επιμένει να "αγνοεί" ακόμα και φίλους του χρήστη, ενώ πολλές φορές δίνει την εντύπωση ότι επιστρέφει αποτελέσματα στην τύχη. Αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα, καθώς ο μηχανισμός βρίσκεται τώρα σε φάση βελτίωσης. Βασικό ρόλο στο νέο καθεστώς αναμένεται να παίζουν τα Likes που κάνει ο χρήστης. Με λίγα λόγια, τα αποτελέσματα θα είναι πλέον πιο σχετικά με τις προτιμήσεις του εκάστοτε χρήστη. Έτσι, οι διαφημιζόμενες εταιρείες αποκτούν άλλον ένα τρόπο προβολής στη διάσημη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης.
Το project έχει αναλάβει ο Lars Rasmussen, πρώην στέλεχος της Google που δημιουργός της πρώτης έκδοσης των Google Maps.
Πηγή
Είναι γεγονός ότι το εργαλείο αναζήτησης του Facebook δεν αποτελεί και την πλέον αποτελεσματική ή αξιόπιστη λύση. Η αναζήτηση επιμένει να "αγνοεί" ακόμα και φίλους του χρήστη, ενώ πολλές φορές δίνει την εντύπωση ότι επιστρέφει αποτελέσματα στην τύχη. Αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα, καθώς ο μηχανισμός βρίσκεται τώρα σε φάση βελτίωσης. Βασικό ρόλο στο νέο καθεστώς αναμένεται να παίζουν τα Likes που κάνει ο χρήστης. Με λίγα λόγια, τα αποτελέσματα θα είναι πλέον πιο σχετικά με τις προτιμήσεις του εκάστοτε χρήστη. Έτσι, οι διαφημιζόμενες εταιρείες αποκτούν άλλον ένα τρόπο προβολής στη διάσημη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης.
Το project έχει αναλάβει ο Lars Rasmussen, πρώην στέλεχος της Google που δημιουργός της πρώτης έκδοσης των Google Maps.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου