Με εφόδια τις επιδόσεις και τη σπανιότητα θα αποφέρει στον ιδιοκτήτη πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ
Ένας θησαυρός μεγάλης αξίας και ιστορικής σημασίας για την αυτοκίνησης
θα βγει στο «φως» έπειτα από 60 χρόνια φύλαξης σε ένα γκαράζ.
Ο λόγος για μια σπάνια Mercedes του 1928, «S» Type, που ήταν ένα από τα γρηγορότερα οχήματα της εποχής της, φτάνοντας ταχύτητες άνω των 150 χλμ/ώρα. Το ιστορικό μοντέλο θα βγει σε δημοπρασία και η τιμή αγοράς αναμένεται να αγγίξει το ιλιγγιώδες νούμερο των 1.858.000 ευρώ!
Η χειροποίητη μηχανή του είναι σχεδιασμένη από τον Ferdinand Porsche. Πρόκειται για ένα από τα πρώτα πολυτελή οχήματα που βγήκαν στην παραγωγή. Ενδεικτικό της ποιότητας κατασκευής του είναι το γεγονός ότι παρά τα 60 χρόνια που έμεινε δίχως να κινηθεί, εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά!
Ο παππούς της οικογένειας των σημερινών ιδιοκτητών, οι οποίοι διατηρούν την ανωνυμία τους, ήταν ένας από τους πρώτους αγοραστές της «S» Type.
Οι ειδικοί της Ιστορίας του αυτοκινήτου, επισημαίνουν ότι πρόκειται για ένα εκπληκτικό εύρημα, καθώς είναι ιδιαίτερα σπάνιο. «Πρόκειται για μια ανεπανάληπτη ευκαιρία για συλλέκτες», τονίζει χαρακτηριστικά ο Rupert Banner.
Ο λόγος για μια σπάνια Mercedes του 1928, «S» Type, που ήταν ένα από τα γρηγορότερα οχήματα της εποχής της, φτάνοντας ταχύτητες άνω των 150 χλμ/ώρα. Το ιστορικό μοντέλο θα βγει σε δημοπρασία και η τιμή αγοράς αναμένεται να αγγίξει το ιλιγγιώδες νούμερο των 1.858.000 ευρώ!
Η χειροποίητη μηχανή του είναι σχεδιασμένη από τον Ferdinand Porsche. Πρόκειται για ένα από τα πρώτα πολυτελή οχήματα που βγήκαν στην παραγωγή. Ενδεικτικό της ποιότητας κατασκευής του είναι το γεγονός ότι παρά τα 60 χρόνια που έμεινε δίχως να κινηθεί, εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά!
Ο παππούς της οικογένειας των σημερινών ιδιοκτητών, οι οποίοι διατηρούν την ανωνυμία τους, ήταν ένας από τους πρώτους αγοραστές της «S» Type.
Οι ειδικοί της Ιστορίας του αυτοκινήτου, επισημαίνουν ότι πρόκειται για ένα εκπληκτικό εύρημα, καθώς είναι ιδιαίτερα σπάνιο. «Πρόκειται για μια ανεπανάληπτη ευκαιρία για συλλέκτες», τονίζει χαρακτηριστικά ο Rupert Banner.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου