Το φουτουριστικό και οικολογικό zecOO από την Znug Design και τον Κota Nezu
Υπάρχει η Ιαπωνία, υπάρχει η Znug Design και υπάρχει ο Κota Nezu, ο
πρώην σχεδιαστής της Toyota που ευθύνεται για το εικονιζόμενο, ελαφρώς
εξωφρενικό zecOO. Από όσο αντιλαμβανόμαστε πρόκειται για ηλεκτρική
«τσόπερ» (λόγω διαστάσεων) που ίσως βγει από φέτος σε περιορισμένη
παραγωγή.
Αντλώντας ενέργεια από μπαταρίες, ο ηλεκτροκινητήρας του zecOO αποδίδει 21kW και 6,5kgm ροπής, νούμερα που παραπέμπουν σε ηλεκτροκίνητο επιδόσεων. Δεν γνωρίζουμε την αυτονομία των μπαταριών, αλλά το βάρος στα 245kg δεν είναι μεγάλο για μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.
Μόνο πρωτοφανής μπορεί να χαρακτηριστεί η ιδιαιτερότητα της χρήσης μασίφ ξύλου στο πλαίσιο, ακόμη κι αν δεν είναι σε δομικά του τμήματα. Στόχος ήταν να προστεθεί μία ακόμη πιο «πράσινη» απόχρωση στο ήδη «οικολογικό» δημιούργημα.
Ιδιαιτερότητα αποτελούν επίσης το διπλό «κάθετο» πλαίσιο και τα δύο μονόμπρατσα ψαλίδια, εμπρός και πίσω. Την αλλαγή κατεύθυνσης έχει αναλάβει μηχανισμός αρθρωτής πλύμνης με βασιλικό πείρο (hub-centre steering) μπροστά, ενώ «διαστημικό» είναι το κουστούμι των πλαστικών που ντύνουν και κρύβουν οτιδήποτε μηχανικό. Η τελική μετάδοση γίνεται με οδοντωτό ιμάντα.
Η διάμετρος των τροχών είναι η συνηθισμένη των 17 ιντσών όμως η επιλογή των ελαστικών ακραία: μπροστά 180/55 (δηλαδή ό,τι φορά στον πίσω της τροχό μια Supersport 600cc) και πίσω 240/40 (ό,τι φορά η θηριώδης Diavel της Ducati).
Σίγουρα στον τομέα του στυλ το zecOO «γράφει», δεν μπορούμε να ξέρουμε όμως αν υπάρχει κάποιο ψήγμα εργονομίας σε όλα αυτά. Χρειάστηκε 6 μήνες για να φτάσει από το σχεδιαστήριο στη μορφή που βλέπουμε και δεν είναι απίθανο σε ανάλογα μικρό χρονικό διάστημα να περάσει τελικά στην παραγωγή.
Τότε θα μάθουμε πώς είναι να οδηγά κανείς ένα zecOO, καθώς και τη σωστή προφορά του ονόματος.
Πηγή
Αντλώντας ενέργεια από μπαταρίες, ο ηλεκτροκινητήρας του zecOO αποδίδει 21kW και 6,5kgm ροπής, νούμερα που παραπέμπουν σε ηλεκτροκίνητο επιδόσεων. Δεν γνωρίζουμε την αυτονομία των μπαταριών, αλλά το βάρος στα 245kg δεν είναι μεγάλο για μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.
Μόνο πρωτοφανής μπορεί να χαρακτηριστεί η ιδιαιτερότητα της χρήσης μασίφ ξύλου στο πλαίσιο, ακόμη κι αν δεν είναι σε δομικά του τμήματα. Στόχος ήταν να προστεθεί μία ακόμη πιο «πράσινη» απόχρωση στο ήδη «οικολογικό» δημιούργημα.
Ιδιαιτερότητα αποτελούν επίσης το διπλό «κάθετο» πλαίσιο και τα δύο μονόμπρατσα ψαλίδια, εμπρός και πίσω. Την αλλαγή κατεύθυνσης έχει αναλάβει μηχανισμός αρθρωτής πλύμνης με βασιλικό πείρο (hub-centre steering) μπροστά, ενώ «διαστημικό» είναι το κουστούμι των πλαστικών που ντύνουν και κρύβουν οτιδήποτε μηχανικό. Η τελική μετάδοση γίνεται με οδοντωτό ιμάντα.
Η διάμετρος των τροχών είναι η συνηθισμένη των 17 ιντσών όμως η επιλογή των ελαστικών ακραία: μπροστά 180/55 (δηλαδή ό,τι φορά στον πίσω της τροχό μια Supersport 600cc) και πίσω 240/40 (ό,τι φορά η θηριώδης Diavel της Ducati).
Σίγουρα στον τομέα του στυλ το zecOO «γράφει», δεν μπορούμε να ξέρουμε όμως αν υπάρχει κάποιο ψήγμα εργονομίας σε όλα αυτά. Χρειάστηκε 6 μήνες για να φτάσει από το σχεδιαστήριο στη μορφή που βλέπουμε και δεν είναι απίθανο σε ανάλογα μικρό χρονικό διάστημα να περάσει τελικά στην παραγωγή.
Τότε θα μάθουμε πώς είναι να οδηγά κανείς ένα zecOO, καθώς και τη σωστή προφορά του ονόματος.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου